Followers

Wanted : Pembantu Rumah Aznil Pencuri



Assalamualaikum..



siapa ada jumpa pompuan ni cepat kol polis tau!  kesian Pak Nil.



ishh, sekarang ni macam macam kes jenayah ada.  duduk rumah pun rasa dah tak selamat apatah lagi duduk hostel.  sebelum raya haji hari tu kecoh dekat kolej aku pasal ada bilik budak pompuan kena masuk pencuri.  pencuri tu sempat ambik purse je dan tinggalkan laptop sebab tangan tak cukup panjang lagi. 

masa siang pulak tu!  tengahari buta pun tangan tu tak boleh duduk diam, apatah lagi malam.


tapi tak boleh nak salahkan pencuri tu 100% sebab budak pompuan tu pun salah jugak. ada ke patut dia pergi toilet tinggal je bilik ternganga tak berkunci.  memang sendiri cari penyakit la kan.   


yang kawan aku kolej lain pun bilik kena masuk pencuri masa pergi toilet jugak.  habis semua kena bawak lari. tinggal kunci kereta je terkontang kanting cakap selamatkan aku selamatkan aku dari tangan penjenayah itu.


sekarang ni memang kena hati hati giler.  nak pergi buang sampah dekat tong sampah koridor pun aku kunci pintu walaupun sekangkang kera. kalau PTPTPU tu bapak aku yang punya tak apa jugak kan.  aku mintak RM10 000 sebulan tak payah bayar balik. next month up RM 50 000 pulak. oh , indahnya dunia. 

masa tu korang nak rompak barang aku ulang alik setiap doploh saat pun tak pe. tapi amik gula gula sekupang empat dalam almari je la ek. aku tak ada barang berharga pun.  huhu





5 comments:

kura said...

sekrang mmg banyak kes mcm ni... kita patut menggunakan AES utk menangkap penjenayah. whahaha

LADY EMMA said...

terdesak sangat tu..

Eza Boom Boom :) said...

ishh, takde sivik lansung nak curi brg2 org.. humm..

Noor said...

gatai tgn la tu..kdg2 tu bukn nak mencuri sngt,tp dah mmg suka amik harta org..

Dikbi Kamaruddin said...

mmg byk kes camni...cian pak nil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...