Followers

SPM ~ Good Luck My Adik



Assalamualaikum.


hari ni student student form 5 mula SPM termasuk la my younger sister harapan family yang terakhir. bila ingat balik kenangan masa SPM dulu tiba tiba hati rasa sayu mayu pulak.  tak sangka dah lama lepas dugaan yang paling mencabar untuk tentukan masa depan tu. h0h0


selalu bila kita dah lepas sesuatu perkara tu kita mesti cakap dekat junior junior....

'ala , spm ni kacang goreng campur kacang rebus cicah sambal belacan je' 


tapi bagi aku spm la paling mencabar , kalau exam dekat u ada jugak gap berapa hari atau sehari 1 paper je kan. tapi kalau spm hambek kau, sehari 2 paper pagi petang pulak tu. esok ada paper lagi. study dah macam orang giler. nasib baik tak rebus nota nota tu makan dengan nasik kan.



papepun Good Luck to my younger sister, Nurul Najiha Binti Md Salleh.  buatkan yang terbaik as u're the last  to prove that anak Cikgu Salleh is the best! PMR dulu pun dah buat kejutan kan, SPM ni pun buat kejutan lagi gempak ye!


p/s : aku janji dengan adik aku kalau dia dapat 10 E aku bagi hadiah ipad. ok tak hadiah aku? ^,^




1 comment:

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

adik aina pun spm~! hehehe.

semoga adik2 kita berjaya harungi spm n dpt result yg cemerlang. Amin. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...