Followers

Aku Terima Nikahnya



Assalamualaikum..



siapa nak cakap aku dah ketinggalan zaman ke, ketinggalan kereta api ke, roket ke, tak kisah la tapi aku nak cerita jugak pasal Filem Aku Terima Nikahnya ni. siapa yang cakap aku ketinggalan tu mesti dah tengok kan? kalau siapa yang tak tengok lagi, cepat cepat la pergi pasar malam beli VCD cetak rompak tak pun download je. 





20 minit pertama tengok cerita ni memang rasa geli geleman tengok Nora Danish dengan Ady Putra berlakon teruk sangat. laga laga pipi, peluk peluk. aigoo. dah macam suami isteri betul pulak dah. rosak otak budak budak cukup umur tapi tak boleh kahwin sebab tak habis belajar macam aku ni. tapi boleh pulak sebelum tidur berangan tak sabar nak kahwin.  -,-'





bila teringat je yang diorang ni bukan suami isteri, berapa kali keluar astaghfirullah dari mulut. tapi tengok juga sampai habis. that's tipikal melayu kita.

ok tolak tepi side negatif, sekarang side positif pulak. kenapa aku suka sangat cerita ni? sebab Nora Danish dalam cerita ni sweet sangat. siyesly sweet giler. romantik, lemah lembut, penyayang, penyabar.  memang sweet sangat la. siapa dapat isteri macam tu memang beruntung sangat. teringin nak jadi isteri macam tu, mesti suami sayang habis. tapi kalau dapat suami yang baik, ok la. kalau dapat suami macam Shanaaz Ahmad dalam cerekarama Di Bawah LangitMu tu,  memang hancuss..





3 comments:

Unknown said...

wahhh ,besz eh cite nih ,ain xtgk lagi huhu

NoorNazuha said...

akak tak tengok..sebb citer ni copy citer The Vow tu kan......

Unknown said...

betul2. cerita ni klau tolak tepi scene geli2 tgk tu mmg sgt menarik.. tp tu la, susah nk ckp.. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...