Followers

Majalah UKM



Assalamualaikum..



Majalah aspirasi UKM baru edisi ke-35. 


First impression aku, ni majalah ma & pa ke?  Pengisiannye semua okei dan banyak sumber inspirasi tapi aku suka lagi majalah sekolah dulu sebab ada banyak sajak karakter dalam kelas ngan ada gambar aku. Majalah UKM ni? Satu gambar aku pun haramnye nak ada. Nak buat macam mana, aku kan tak femes. Huh,  tacing doploh saat.



Part dalam majalah ni yang aku suka semestinya part interview idola aku, Prof Muhaya. Ayat dia yang lembut sentiasa bagi aku motivasi. Ayat dia yang aku suka dalam ni.


'Saya meminjam kata-kata Ustaz Pahrol dalam Buku Mukmin Profesional,  manusia yang berkualiti ialah orang yang dengan Allah dia bertakwa,  dengan manusia dia berakhlak dan dalam pekerjaan buat sebaik mungkin'.

Insyaallah. Akan dipraktikkan.


Majalah tahun lepas ada segmen interview dengan blogger blogger UKM yang femes macam Faiz Tapit dengan Fatin Liyana. Yang tu memang aku suka la. Dapat tips dari blogger blogger otai ni sikit. tapi tahun ni tak ada dah.




2 comments:

Unknown said...

bak mai sini nak baca jugak..hehehe

Anonymous said...

ohh budak ukm jgk upenye,,, heheh :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...