Followers

Blogger terhebat UKM.



Assalamualaikum..


dalam entry ni aku ada cakap pasal segmen Majalah UKM bersama blogger blogger hebak UKM kan. hari tu belek belek majalah UKM tu tetiba rajin nak update. blogger blogger hebat tu termasuk la Fatin Liyana,  Faiz Tapit, Sherah, Ija dan Shaofie. yang aku selalu layan semestinya Fatin Liyana dengan Faiz Tapit walaupun sekarang ni Faiz Tapit dah tak aktif macam dulu.





aku tak sure macam mana aku mula layan blog Fatin Liyana ni. tapi bila baca entry entry dia pasal tempat tempat yang dia pernah pergi expecially oversea,  terus aku melekat and asyik tunggu entry baru dia. paling jeles bila dia pergi korea.  aissh,  bila la aku nak sampai sana ni. lambatnya Nickhun nak datang masuk meminang.


and one more, dia sangat cantik. almaklum la bakal doktor. mesti la tau nak jaga kesihatan dengan tips tips kecantikan.  tak macam aku, yang baik untuk kesihatan tu la yang aku tolak awal awal. hihi





first time aku tengok blog Blog Aku Bukan Blog Bapak Kau ni bila kawan aku yang study dekat UMT bagi link. masa tu terasa ketinggalan giler kawan aku yang jauh pun boleh tau, aku yang study dekat tempat sama,  siap satu fakulti tapi tak tahu pasal kewujudan blog ni. dah la dia ni senior kawan aku. lambatnye aku.  


tapi blog dia memang best. first time baca aku dah khatam semua entry sebab kelakar giler. siap boleh terkekek kekek sorang sorang depan laptop.  entry entry dia banyak yang perlian secara sinis tapi kelakar. kalau siapa yang pernah tengok blog dia mesti rasa kelakar jugak kan.  kalau tak gelak maknanya urat saraf ketawa putus la tu.  tapi semenjak Lisa Surihani kahwin,  dia dah jarang update blog dia. adakah kerana frust? haha. tak tau la.








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...