Followers

Bergambar dengan Perdana Menteri



Assalamualaikum..





hari sabtu lepas aku buat rumah terbuka deepavali.  eh, aku pergi rumah terbuka deepavali.  oleh sebab diorang buat dekat dengan area rumah aku, aku pun terlajak ke sini lepas serang PC Fair dekat Stadium Indera Mulia dengan tengok pertandingan nyanyian motor Modenas dekat Mydin Meru Raya.  





bajet dalam hati takut juga nak pergi sebab takut aku sorang je yang sesat pakai tudung dekat situ, yang lain pakai sari.  tapi baru cari parking tengok penuh dengan orang Melayu je. eh,  ni sambutan Deepavali ke Aidiladha? masuk masuk je, Melayu mendominasi okei. that is the true 1 Malaysia.





and paling best tengok semua peringkat umur ada, i think up till 70++.  opah opah yang bongkok bertongkat pun ada. semangat giler datang dari jauh sebab nak tengok our Perdana Menteri.  tapi orang orang muda kita semangat giler kutuk PM dekat fb je.


tapi aku rasa 70% yang datang sebab nak makan free.  PM tak sampai lagi, orang ramai dah beratur nak ambil makanan.  ada yang dah siap duduk bersila tepi pokok makan putu mayam. belum lagi yang tapau banyak banyak dalam plastik pastu terus pecut balik.  padahal dekat tepi khemah tu dah terpangpang yang makanan akan diedarkan lepas ucapan PM.




but what make me proud,  sebab aku dapat bergambar dengan Perdana Menteri..........
















































punya kereta.   jadila  -,-'











7 comments:

Mila Ahmad said...

igtkan bergambar dengan PM sekali kereta PM daa...bantailah janji ada kan ?

Defarhano VII @ HanZ said...

hehe.... okla tu...at least ada gak nama perdana menteri kt situ, walau takde orang nye...hihihi

Unknown said...

carik jugak tadi. mana lah gambar PM ni.. haha.. sekali kereta PM. itu pun jadi la.. hehe

cik lisa said...

Hahah ingat dengan PM sekali . Alah tak dapat tuanya, keretanya pun jadilah. Ihikss

Yaya Mohd said...

lehhh ingtkan amik pic dgn PM ..hehe..
ow..ni pun kira makan pstu terus pecut balik kan kan ;p

Dikbee said...

tak dpt orgnya..kereta pun jadi la... betui tak??

Pha Is said...

hahahha.. jadi la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...