Followers

Opah is being the Opah



Assalamualaikum


korang percaya tak aktiviti yang last kita buat sebelum tidur macam dengar lagu atau membaca akan terngiang ngiang dalam kepala kita bila kita bangun esok? faham tak? ke ayat aku berbelit belit? maksubnya kalau malam tu sebelum tidur kita dengar lagu Justin Bibir, pagi esok bila kita bangun tidur, lagu tu akan terngiang ngiang dalam otak kita.

dulu aku pernah baca pasal benda ni tapi buat dek je la kan. but now i realized it's truly happens! 

hari tu means dua tiga bulan yang lepas, bangun pagi, aku asyik ingat dan ulang ulang lirik lagu Sayang - Shea je. aku pun pelik apahal tiba tiba ulang lagu Indon ni je. then, baru aku ingat yang sebelum tidur tu aku dengar lagu tu. patut la asyik teringat je.

then semalam sebelum tidur aku baca Blog Usang Lagi Bersawang. and now asyik terngiang ngiang "Opah is being the opah". wth??



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...