Followers

It's 12.12.12



Assalamualaikum..


hari ni semua update status 12.12.12. aku pun nak jugak. haha. ada tak yang bernikah hari ni sempena tarikh yang senang nak ingat 12.12.12. baby baru lahir mesti ada. best kan tarikh ni? tarikh yang hanya muncul sekali seumur hidup. lepas ni tak ada dah tarikh yang hari, bulan dan tahunnya angka yang sama. start 01.01.01 sampai 12.12.12 je. kalau ada yang buat 13.13.13 tu cepat cepat la kol hospital tanjung rambutan. dah tak betoi la tu. mana ada bulan 13. merepek je!


alhamdulillah, lagi 19 hari kita akan melangkah ke tahun yang baru. dulu ramai yang cakap tahun 2012 ni bakal kiamat. siap ada movie lagi pasal kiamat ni. aku tak tengok pun sebab dah tahu benda tu lagha. lain la kalau Lisa Surihani berlakon. fikir patpluhsembilan kali baru tengok kot. tapi syukur sangat sangat kita masih bernafas bagi menempuhi tahun 2013 yang akan datang. lepas ni ada tak sape sape nak cakap tahun 2013 pulak kiamat? jom kita tempah tiket flight pergi menyorok dalam gunung kat Perancis. haha


aku pula lagi 7 hari bakal bertambah usia. hoo mai godddess. bakal bertambah usia walaupun ketinggian masih di tahap sama. ada sesiapa nak rekemenkan ubat tambah ketinggian? sila komen yek. :)




1 comment:

Dikbi Kamaruddin said...

bykkan makan kacang panjang kalau nak tinggi...hikhik...#dulu selalu korg kata camtu, Alhamdulillah skang dah tinggi tapi dlm masa yang sama turut melebar...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...