Followers

Budak disamun dalam surau


Assalamualaikum..


kalau dulu, surau dengan masjid la tempat paling selamat. tapi sekarang semua tempat tak selamat. dalam surau pun orang nak mencuri nak menyamun. dulu kawan aku kena dekat surau The Mines. handbag dia hilang masa tengah solat. tak lama lepas tu, orang jumpa bag tu dekat toilet Alamanda. haha. jauh jugak bag tu terbang kan. 


sebab tu mak aku selalu pesan kalau keluar kena berteman. bukan sebab kita tak boleh berdikari ke apa. tapi sebab kes kes macam ni la. makin lama makin banyak dan teruk. sebelum jadi apa apa kat diri sendiri, sentiasa la berwaspada walaupun pergi toilet depan bilik. -,-'


3 comments:

Paly said...

dunia akhir zaman..huhuhu

kak nora said...

zaman sekarang banyak iblis bertopengkan manusia...jangan cepat percaya dgn orang yg baru kita kenal...sedangkan yg dah biasa dgn kita pun kadang2 tak boleh dipercayai..

Puteri Afiqah said...

ish2.. bukan ke surau tu rumah Allah ?
kenapalah sampai nak buat jenayah kat situ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...