Followers

Tesis


Assalamualaikum....


hai... hai....  haiii....
ok sebelum tu baca tajuk tu betul-betul ye....  kawan aku dah tersalah baca dan ingat benda lain dah....  ^,^


korang tau tak apa itu Burung Botak Upeh? tau? tak tau? jeng jeng jeng... 


cakkk...  saya la Burung Botak Upeh!


binatang ni la yang aku kaji untuk tesis aku...  binatang? erk, burung la... burung ni macam burung bangau... ala, yang korang selalu nyanyi masa kecik-kecik dulu 'bangau oh bangau, kenapa engkau kurus..  macam mana aku tak kurus, makanan aku tak ada'..  eh, betoi ke?haha... =)



tajuk penuh tesis aku ialah 'Lakuan Harian Burung Botak Upeh Dalam Kurungan Di Santuari Burung Kuala Gula' ..  ok, tajuk macam senang je kan?  memang la senang tapi burung ni tak ramai orang kaji sebab dah makin pupus.... so susah la jugak aku nak rujuk sumber-sumber lepas....  siapa yang pernah buat tesis tahu la literature review bagai kan...  nak kena cari kajian lepas...  erm, sebab tu la kena rajin sikit menggagahkan kaki ke library...



sekarang ni tengah bergelut dengan jurnal yang bergelimpangan kat atas meja ni untuk buat proposal...  lecturer aku ni bagus sikit , minggu depan nak kena present proposal , isnin hari tu dia bagi aku tajuk baru dan jumaat ni nak pergi field dekat Kuala Gula...  mana la aku nak cekau masa buat proposal word dengan powerpoint bagai...  adeehhhh... =_____=



Ya Allah, permudahkan la urusan hambaMu ini...   Amin....  
ok, lets sambung bergelimpangan bersama jurnal....... ^,^




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...