Followers

Sebab Rezeki Susah Nak Masuk



Assalamualaikum...



kita sebagai manusia selalu mengeluh dengan pemberian Allah.  padahal Allah dah bagi banyak dah, kita je yang tak sedar dan tak bersyukur.  setiap apa yang Allah dah tentukan dalam hidup kita semuanya bersebab. kalau ada yang selalu rasa dia tak ada rezeki or rezeki susah nak masuk, mungkin anda tergolong dalam ciri-ciri kat bawah ni. 




ok, sebelum tidur mari kita renungkan apa yang dah kita buat selama ni dan tengok ada tak ciri-ciri diri kita yang termasuk dalam senarai tu.  bangun pagi esok mulakan dengan niat baru dan berdoalah semoga murah rezeki sentiasa.  Amin!!






3 comments:

aiN NaJwa said...

Untuk peringatan diri ini jugak..kena sentiasa bersyukur kan..bdw, thanks sharing Miss Purple..=)

ANNA MARIANA said...

nice sharing dear..sama2 lah kita hindari apa yg tertulis di sini..

Cik P.A. said...

tq for sharing dear :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...