Followers

Mari datang support saya...

Assalamualaikum...


fuhhh fuhhhh fuhhhh...  tiup habuk sikit...  dah berapa lama dah aku tak update pape kat sini...  konon busy padahal bole lagi beli rumah banyak-banyak kat cityville....  dushhh2...  tumbuk diri sendiri... ^,^   memang aku busy la... busy menguruskan program Bicara Bajet 2013 Bangi....  nak tau pe kejadahnye tu tengok sini....




aku jadi pengarah program bagi program ni... tu yang busy sikit tu...   sikit je la busy nye sebab tugas aku just buat aturcara pentadbiran dengan pamplet ni je... masa yang lain dihabiskan dengan bina aset banyak-banyak dekat cityville aku yang sedang membangun tu....







so kepada semua yang tinggal berdekatan dengan UKM Bangi mari la kita sama-sama menimba ilmu dengan datang program ni...  kalau malas nak dengar lama-lama , datang ambil pamplet ni pun cukup la...  penat aku buat design ni yang dah berapa kali kena reject..  dah la lipat 100++ keping pamplet ni sorang-sorang...  jangan tanya kenapa jari aku jadi runcing lepas ni.... 

Tarikh : 5 Oktober 2012
Masa : 9.00 pagi - 12 tengahari
Tempat : Bilik Senat , UKM

Dan yang paling best ialah makan tengahari disediakan percuma....   yeayyy, apa lagi...  mari serbu beramai-ramai......!!





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...