Followers

Selesai sudah pembentangan proposal tesis...



Assalamualaikum....



alhamdulillah...  alhamdulillahhh....  alhamdulillahh...  syukur + lege sangat sangat pembentangan proposal dah berakhir...  akhirnya penantian dan penyeksaan selama beberapa minggu berakhir dengan selesainya pembentangan proposal tesis dengan jayanya walaupun kena attack dengan lecturer yang digeruni iteuw...




oleh kerana tajuk tesis aku Penilaian Adaptasi Burung Botak Upeh Yang Dilepaskan Semula Di Santuari Burung Kuala Gula , soalan yang di tanya tak ada la seteruk budak-budak lain yang buat pasal kimia... alhamdulillah semua soalan boleh jawab...



just lecturer yang digeruni iteuw ada tanya soalan yang bagi aku tak releven...  soalan dia kenapa sangkar Burung Botak Upeh tu bentuk macam silinder/kon (aku pun tak tau nak describe bentuk dia)??... kenapa tak petak je ??...  aku jawab sebab dekat atas tu ada ruang yang boleh buka bagi burung tu keluar...  actually aku pun tak tahu jawapan sebenarnya...  tapi bila aku tanya supervisor aku yang sempoi tu, jawapan dia simple je...   ARTISTIK...!!  ^,^


agak-agak bentuk apa ni yek?


tapi ini baru pembentangan proposal, lepas ni ada dua lagi pembentangan untuk tesis..  pembentangan hasil kajian dengan viva...  hopefully semuanya dapat berakhir dengan selamat...  buat masa sekarang boleh la enjoy dulu....  yeayyyy!! ahad ni pergi filedwork dekat cameron.......... (jerit sambil lompat guling-guling)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...