Followers

Seramnya sejuk.


Assalamualaikum...



hari ni dah start presentation proposal tesis bagi kos Sains Sekitaran UKM...  minggu ke-6 bagi sesi 2012/2013 iaitu minggu yang sangat-sangat mendebarkan...  yela, first time present depan semua lecturer kan...  tambah-tambah ada Dr. K yang sangat digeruni oleh student-student kos aku.... =____=



oleh kerana student kos aku ada 62 orang, so presentation dipecahkan kepada 3 hari mengikut supervisor dan ada sesi pagi dan petang...  yang tak bestnye, aku kena present hari last dan student-student bawah supervisor aku semua last sekali...  


arhhh, streesssss!! orang lain dah habis present, bole goyang kaki sambil tengok movie dekat The Mines, aku pulak dup dap dup dap lagi tunggu giliran...


doakan aku boleh present dengan tenang ye kawan-kawan... sekarang tak rasa debar sangat, esok baru nak start debar sebab aku present hari khamis... bole ke macam tu?? hihi...  ^,^


1 comment:

dya nasir said...

dya lgi suka kalau present mula2..hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...