Followers

Kuala Gula tu manis tak?



Assalamualaikum...



mornink all....  ceh, mukadimah bajet retis...  pagi ni aku akan berangkat ke Santuari Burung Kuala Gula...  tahu tak dekat mana??  Kuala Gula dekat Perak la sayang sayang sume...  dekat Taiping...


nak tahu apa yang aku buat dekat sana baca SINI..  aku pergi 3 hari je.. tak ada la menetap dekat sana terus duduk dengan burung-burung berterbangan dekat sana...  dan dekat sana jugak aku kena present proposal tesis depan supervisor... harap-harap semua berjalan lancar...  Amin...


doakan perjalanan aku selamat ye kawan-kawan...
Bye... huhu.. ='( 
(lap air mata)

2 comments:

.::: Princess MOMOY :::. said...

pernah lihat dokumentari di majalah 3 tentang tempat nih =)

Pykaa Pdott said...

wah nama tmpat pon manis , mesti tmpat tuh pon rasa mcm gula jgk kan . haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...