Followers

Minggu Mesra Pelajar UKM

Assalamualaikum...



Minggu ni adalah minggu yang sangat sangat sangat busy sepanjang aku hidup kat bumi UKM ni...      tak pernah lagi aku rasa busy macam ni sepanjang kat sini...     semuanya gara-gara jadi pemudah cara (PC) sempena Minggu Mesra Pelajar....     orientasi untuk student baru UKM ....     hari-hari kena bangun pukul 6 pagi,  balik bilik pukul 3 pagi...     bila badan dah letih sangat, nak tidur pun tak boleh...  akibatnya setiap hari dapat tidur 2 jam je...  masuk hari ke-3 dah dapat selesema... silap haribulan masuk hari ke-5, student baru pulak kena jaga PC sakit....   nasib la labu!~




tahun lepas pun aku jadi PC jugak tapi hanya 2 hari je sebab lepas tu dah kena masuk hospital untuk operate...  dah setahun rupanya masa berlalu...  rasa macam sekejap je...  masa perkenalkan diri dekat adik-adik junior ni,  rasa macam pelik pulak bila cakap aku tahun 3...    dah senior rupanya...  tahun depan dah habis belajar...   huhu..    =____________=





orientasi kali ni aku kena pegang group 5 group Burung....   masa hari 1st orientasi,  aku rasa macam group aku ni tak sporting langsung... semua buat muka toyer je bila aku cakap...      rasa nak cepuk je sorang-sorang...     tapi rupa-rupanya toyer diorang ni berisi...   sepanjang pertandingan yang ada, group burung ni tak pernah lagi dapat markah curut...  selalunya tempat ke-2 or ke-3....  ok la tu kan.....    bangga aku sebagai PC diorang...      hihi=D







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...