Followers

KUSDO

Assalamualaikum....



Sempena Minggu Mesra Pelajar,  semalam ada sesi perkenalan bagi kelab-kelab yang ada di bawah Kolej Dato' Onn....   so semalam aku tolong ketua kelab usahawan baru buat video aktiviti sepanjang sesi lepas untuk tarik lagi ramai student masuk Kelab Keusahawanan Kolej Dato' Onn  (KUSDO)....





aku bukan pakar pun untuk buat video-video bagai ni....  just guna movie maker je...  but bila tengok video ni ditayangkan semalam,   aku rasa sedih pulak...  tak sangka aku berjaya buat semua aktiviti dan program-program ni....  daripada orang semua tak kenal aku,  sekarang orang kenal aku dengan nama Tasha KUSDO....  daripada aku tak tahu cara nak buat paperwork, cara nak buat program,   now aku dah boleh ajar junior-junior.....   daripada kelab KUSDO ni kelab biasa-biasa je,  tapi boleh buat program sampai oversea.....


sekarang amanat yang pernah aku pegang dulu dah aku bagi dekat ketua kelab baru...   hopefully pimpinan yang baru ni boleh lebih naikkan nama KUSDO....  at least orang tahu wujudnya KUSDO ni dekat UKM....


*huhu...=( tacing pulak...  =__________= 







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...