Followers

Bilik baru =(

Assalamualaikum...


selesai Minggu Mesra Pelajar,   hidup kembali normal semula...  1st thing yang aku buat adalah tidur sepuas-puas hati...  =)  memang puas la sampai bangun pun lambat giler....  actually aku nak update pasal pindah bilik....   yuppp!!  aku dapat bilik baru...  dan aku tak happy langsung kena tukar bilik kali ni sebab sepatutnya aku dapat stay bilik lama tapi aku pun tak tahu kenapa kena tukar....


my new katil, meja n almari....   tilam pun bogel lagi...

apa yang aku tak happy pasal bilik ni??   yang utama sebab bilik ni dekat tingkat 3...  eleh,  ko ni tingkat 3 je pun nak kecoh!!  bukan la nak kecoh tapi dah 2 tahun aku duduk tingkat bawah walaupun bilik berlainan dan aku sayang giler bilik aku sesi lepas sebab tu bilik yang aku pilih sendiri dan sangat perfect bagi aku....


yang kedua sebab aku kena kemas balik bilik ni dari awal...   waaarghhhh......   malasnye.....  dah la tikar aku kena curi dengan mak cik cleaner....   eee...  geram je rasa.....


see barang-barang yang kena angkut....  angkat sorang-sorang ok...  bukan secara berjemaah!!


rumate tak ada lagi tumpang tempat dia dulu...

ni dah kena pindah tingkat 3 memang kurus la aku lepas ni....  nak angkut barang lagi....  aku pulak memang jenis malas pergi beli makanan walaupun bilik tingkat bawah dan depan cafe...  bila dapat bilik tingkat 3 ni lagi nampak la kemalasan aku nak pergi beli makanan lepas ni...  jangan tanya kenapa lepas 2 minggu badan aku tinggal tulang je....


finally......  ni pun buku tak habis kemas lagi... still bersepah!!







7 comments:

Unknown said...

wahh banyaknye barang die, hehe..slmt memulakan pembelajaran, gud luck! :D

Tinta Lana said...

Assalammualaikum.

Alhamdulillah milo..

Cantik bilik,perabot suma.. time lana belajar, 5thun lepas, still perabot kayu..perabot kayu lama yg ntah dicat brapa kali..berkeriut bila naik tngga sbb katil tu,walaupun kayu, tpi dua tingkat..besa dogah perabotnya.. huhhu

Unknown said...

laaa.. patut la mcm kenal je.. KDO rupenye.. hehe

Mawar Indah said...

thanxx...=D

Mawar Indah said...

yeke...kat sini pun still perabot kayu lg sbb asrama lama...kolej2 lain sume dah tukar perabot besi...=_____=

Mawar Indah said...

yee...knal ek??ktho kew??

Anonymous said...

sekurang2nya bilik besar.. bilik ku disini kecil bangat sih..
*budak baik um

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...