Followers

Zoo Taiping & Night Safari



Balik dari Kuala Gula hari tu, sementara nak tunggu bas Basyi n Madi ke Perlis dan Terengganu, kami singgah Zoo Taiping. Well u no, Zoo Taiping pada hari rabu waktu sekolah sememangnya ibarat hutan amazon sejati. Memang tenang tanpa kehadiran manusia sejagat. So masa ini kita boleh la membajet Zoo Taiping itu ibarat hak milik mutlak persendirian. 



Harga tiket dewasa RM12 seorang. Masa beli tiket tu orang kaunter tu tanya dari mana. Aku cakap dari Ipoh. Kawan aku cakap untuk rekod kot. But bila dah balik tu, kawan aku yang duduk Taiping cakap, untuk orang Perak sepatutnya harga RM5 je. Ohyeaa? Mungkin Ipoh tu bukan dalam Perak kot. -,-'



Manja je harimau tu. Dengan harimau batu boleh la. Ce harimau betul!



Malas berjalan, kita naik tren. Yang bestnya driver tren ni dah macam driver kami sebab hanya kami yang memonopoli tren ini. hihi :)



♥ Animals. Memang orang environment sejati. >,<


tapi yang ni memang sebijik. haha


2 comments:

Dik bee said...

banyak tak binatang kat sini??? aritu akk pegi zoo negara tp tak byk binatang la

Miss Purple said...

byk juga tp ada yg tengah renovate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...