Followers

Tukar Nama..

assalamualaikum..

ish,entry kali ni hangat sikit..hangat la sebab tengah geram..erkkk..geram dekat kebanyakan lelaki yang sangat-sangat tidak dapat mengawal nafsu..mungkin entry kali ni akan lebih sensitif sebab melibatkan nafsu dan lelaki...


kalau korang perasan sekarang ni kalau dekat chatroom mana-mana pun dah tak ada lelaki yang betul-betul ikhlas untuk berkawan melainkan hanya kerana nafsu semata-mata...tak payah dekat chatroom la, dekat fb pon ramai je..yang xde mutual friend dengan kita tiba-tiba je add n hantar chat..


ceritanya macam ni, hari tu aku tengah bosan-bosan aku terjumpa la pasal binatang cleverbox ni..korang semua mesti tau pasal binatang robot ni kan??aku je yang memang slow..haha..(tadi siyes sekarang gelak,xbetui dah ke)


robot ni dia boleh chat dengan kita tapi berdasarkan apa yang dia copy dari chat-chat lain kalau tak silap..n yang aku tak puas hatinya tiba-tiba dia masuk benda-benda yang tak senonoh..mesti la dia copy ayat yang orang selalu guna kan..nampak sangat la orang selalu chat benda yang tak senonoh..walaupun dia robot aku tetap marah!!gila apa marah kat robot..




pastu aku masuk pulak kampungchat dengan menggunakan nama tashacuwet..ok, aku memang biasa guna nama ni dulu..cuwet means sweet..biasa la budat pelat eja tak betul..dekat sini orang real ye, bukan robot lagi...masa tu ada beberapa orang yang invite aku chat n yang aku pelik tak ada girls pun..semua lelaki..adakah memang lelaki masuk chatroom untuk kawan dengan perempuan je n perempuan untuk lelaki je??sangat konfius di situ...


bila chat-chat dengan beberapa orang ni aku dapat rasakan yang diorang ni bukan nak berkawan tetapi nak benda lain..bila diorang dah nak masuk benda lain memang kena maki la kan..tak kan nak layan pulak..pastu ada sorang ni dia cakap nickname aku tashacuwet = wet = basah...bongok ke tak bongok?! memang lepas ni jangan harap la aku nak pakai nickname tu dah!! ngek!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...