Followers

Tak Mahu~

Assalamualaikum...

waa... esok aku kena balik UKM dah... tak mahu.. tak ingin.... tak rela...  hanya seminggu je dapat duduk di rumah tercinta sebab exam tak habis lagi 1 paper... 1 paper je ok!!.. xpayah pergi pun tak apa.. gila kau tasha!! 1 paper tu pun bole buat kau kena repeat tahu!!

but... but... but... aku jugak excited nak balik ukm ni sebabnye... hihihi... aku nak fly...  yeayyy!! habis je paper 29hb ni, aku akan fly... ke mana??  dah balik nanti la baru aku bagi tau.. tak jadi nanti frust pulak... tapi insyaAllah jadi sebab tiket pun dah beli... just tinggal beberapa urusan yang tak siap lagi sebab tu la kena balik ukm awal sikit...

doakan aku jadi fly ye...  kalau tak jadi memang frust giler... perancangan 1 tahun ni.... =)

4 comments:

Anonymous said...

fuyoh pegi mane tu, nk tahu jgk..hehe, have a safe journey ye :D

Mawar Indah said...

tak surprise la bagitau awal2..hihi..thanx=D

Anonymous said...

oke3, nnti bgtau yea..haha *sibuk je kite ni

Mawar Indah said...

okey..=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...