Followers

Kemalasan = kelaparan

Assalamualaikum..

1st sekali aku nak ucapkan padan muka kat diri sendiri... booo.. padan muka... hari ni akibat kemalasan duduk terperap je di bilik, aku KELAPARAN... padan muka untuk diri sendiri... that's why la aku tak nak balik ukm awal-awal, sebab aku ni jenis malas nak keluar pergi cafe walaupun cafe depan blok je..
=______=


sarapan pagi aku hari ni pukul 2 petang iaitu meggi asam laksa, makan tengahari pulak kebab yang dibeli oleh rumate pada jam 4 petang.. ingatkan dah tak nak makan dah tapi perut menendang-nendang meminta Nasi Goreng Daging Merah.. aigooo, mengidam la ni.. dah la jam dah pukul 11 malam.. gedik betul la perut ni.. perut sape la tu ek...


so aku gagahkan la kaki untuk melangkah ke cafe.. but... damn, masakan panas tak ada!! grrr...frust menonggeng aku... pergi meninjau-ninjau cafe sebelah pulak, nampak ada burger.. tak dapat nasi goreng daging merah, dapat burger pun jadik la...
kalau dapat burger prosperity ni malam-malam best jugak kan??

3 comments:

Dayang Deno said...

siannya... tp xpe la kan, dpt mkn burger da kira okey kan :)

Mawar Indah said...

ok la tu..alhamdulillah..

haz said...

sedapnye gmbr prosperity tuu! my feveret! heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...