Followers

Praktikal : Selepas Seminggu


Alhamdulillah, sampai jugak hari Jumaat. Maknanya dah habis seminggu aku praktikal. Tinggal 9 minggu lagi je. Dan apa yang aku boleh simpulkan tugas aku sepanjang minggu ni ialah, ANGKAT TELEFON. -,- Setiap hari tu je la tugas utama aku sebab Kak Yan cuti. Tugas lain hanya tolong apa yang patut je.


Ni je tugas aku semalam. It's Kang Gary. Mihmih :)


Macam aku cakap dalam entry SINI, tempat ni memang tak ada kaitan dengan kos yang aku belajar dekat U pon. Kalau aku nak tukar pergi tempat lain pun dah tak sempat dah. Lagipun tempat lain semua dah penuh, takkan diorang nak ambil lagi orang last-last minit ni.


So aku just positifkan diri dan anggap memang Allah dah tentukan untuk aku praktikal kat sini. Mungkin Allah nak aku praktikal dekat sini sebab nak aku belajar benda lain yang aku boleh applikasikan untuk masa depan. Mungkin dekat sini tak ada bidang aku tapi aku boleh sesuaikan diri untuk bekerja nanti. So, let's be positive yukkkk! ^____^


3 comments:

Nurul Suryana said...

Hai..sambil kunjung mengunjung, nak jugak tgglkn komen ni..hehe..Sy pon akan praktikal jgk bln 9 ni. nerbes la, da dpt tmpt yg same ngn bidang sy belaja, tp mslh takde tmpat tggl puloks. ni dalam dilema lagi. anyway, gud luck to you! =)))

Mime MF said...

Gary tu yg menarik perhatin!wakaka:P
btw, good luck utk praktikal!:)

ahmad said...

alhamdulillah la awk dpt keje aw.. bkn senang sekarang nk dpt keje.. nnti dtg la rezeki tu.. btw time u amik kos ape??

jum exchange bloglist nk??
thanks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...