Followers

Raya Ke-2 at Perlis

Assalamualaikum...


hari kedua beraya di Kedah... we r going to Perlis...  actually this is dad's original hometown... tempat ayah membesar n bersekolah before pindah ke Sedaka dan Yan... kalau turn family aku raya belah ayah kat Kedah, Perlis adalah salah satu tempat yang wajib pergi sebab ramai sedara ayah tinggal kat sana...  walaupun hampir setiap tahun aku pergi sana, jangan la tanya kat aku nama daerah atau tempat tu in specific... haha... jangan harap la aku nak tau...huaaa3


we also going to visit dad's uncle (i think!) in Hospital Tuanku Fauziah... kalau pergi hospital, mesti teringat kenangan masa kena oprate dulu...  but i think Hospital Serdang is much much much more better dari Hospital Tuanku Fauziah... facilities, condition hospital.. maybe sebab hospital ni hospital lama kot... 


masa otw balik kitorang singgah makan kat Kuala Perlis.. kat medan selera tepi laut dekat dengan Jeti Kuala Perlis... tok aku nak buka puasa n sedara perlis cadangkan kitorang makan laksa Perlis... diorang cakap laksa perlis ni sedap sebab diorang buat kuah laksa tu dari belut..  kami pon semua pakat order laksa nak try... mungkin kami salah pilih kedai atau orang tu tak pandai masak, laksa yang kitorang dapat mm,  boleh makan la... tapi sedap lagi laksa Kuala Kangsar kot...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...