Followers

line oh line~

Assalamualaikum..

dari tengah malam semalam aku try nak hantar attachment kat facebook tapi sampai hari ni still tak boleh...  korang dapat bayangkan tak bertapa lemah lembut nye beruk band 'kesayangan' aku ni.. selalunya tengah-tengah malam atau pagi-pagi buta la line laju sebab tak ramai guna tapi disebabkan beruk band ni terlalu special, bukan takat tengah malam, 24 jam memang lemah lembap!!


kalau aku upload gambar nak masuk kat entry ni sekarang ni memang pagi ramadan nanti la siap upload gamaknya... aishhh~~!!


tak guna la diorang pasang menara line tinggi-tinggi kat atas bukit kampung aku ni mengalahkan menara eiffel kalau line lemah lembut macam siput sedut nak beranak...  tolong la faham kegeraman aku sekarang ni.. grrr.... memang kena pergi cc la petang ni.. report program yang dah 2 minggu siap tak hantar-hantar lagi.. memang azab la ambik beruk band macam ni!!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...