Followers

Bola vs Shopping

Assalamualaikum...

semua sedia maklum yang Euro 2012 telah pun melabuhkan tirainya apabila Sepanyol menjadi juara selepas menentang Italy 4-0.. wah, macam tak caya je aku bercakap pasal bola...  ok, sebenarnya aku memang tak tahu 1 benda pon pasal bola ni... pasal siapa juara Euro ni pun aku baru google sebab nak buat entry ni (waa, kalau belajar rajin macam ni kan bagus).. kalau apa yang aku labun ni salah, tolong la jangan bahan aku macam mana korang bahan nur dayana yang tersilap cakap pasal bola kat fb tu...


smart kan pic ni... purple gituuu~


ok, point aku sebenarnya aku nak cakap pasal lelaki dan bola vs perempuan dan shopping...  hari tu aku keluar makan malam dengan felo kolej aku... kat dalam kereta dia cakap yang lepas makan tu dia nak tidur kejap dan bangun balik sebab nak tengok bola...   aku pun pelik kenapa la lelaki ni fanatik sangat dengan bola sampai sanggup bangun pagi-pagi buta untuk tengok orang berebut bola sebijik atas padang...   kan bagus kalau dyorang pegi kedai, beli bola sorang sebijik, main la bila-bila nak main..   tak payah berebut dah...   tak payah nak bangun pagi-pagi buta tengok bola dan pagi esoknya pergi kelas dengan mata panda... 


but jawapan yang aku terima dari felo aku buatkan aku terfikir...  dia cakap kalau perempuan pelik lelaki boleh bangun pagi-pagi buta tengok bola, lelaki pulak pelik macam mana perempuan boleh shopping lama-lama tapi tak lenguh pun kaki...   dia pelik macam mana perempuan boleh belek baju yang sama sampai 1 jam tapi tak beli....  


mmm.....    ok fine... dia menang!!   =______=





5 comments:

Cendol said...

haha btol sgt..aq pn pelik mcm mane aq boleh bershopping 3 4 jam pn tak penat,nak exercise 5 minit pn tak lalu..hihi takpe,shopping pn exercise kan?n yes,belek baju satu jam tapi tak beli..hoho dasat amat lorh..tp skrg dh kurang sikit mcm tu..
btw,lelaki perempuan ade minatnye masing2..kalo dah minat tu semua sanggup ye dak?hehe

Mawar Indah said...

yess...right!!

pet said...

best la shopping :D

eyjalukman said...

hehe laki klu kejut suh g qiam bkn main liat plak . hehe masing2 ad minatnye . kita pn pesen suka jln2 cuci mata kt shopping complex. haha

IdA *SetulusKASIHummi* said...

hehe..betui2..belek2 baju tp x beli....bg saya itu utk terapi minda..haha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...