Followers

Comeback !



Hai readers...


Tak tahu ada readers lagi tak dekat blog ni. Dah lama sangat tak berupdate but i'm really miss to write something here. I'm having really hectic life couple back month. Now I'm realize doing master in coursework a bit challenging. Esaimen, esaimen, esaimen. Tapi syukur Alhamdulillah. Im really enjoy my life now. (Except in study life -,- )


Masuk bulan 6, budak sekolah mesti happy giler sebab cuti sekolah. Tapi bagi student U, u will have really hectic life in Jun. Exam weh exam!! Dulu aku pernah cakap yang aku tak nak sambung master sebab I'm really HATE exam. But i don't know why aku sambung jugak *tampar diri sendiri*. Seriously minggu ni minggu paling mencabar dalam hidup aku. 3 hari exam berderet and all are very tough subject. Dengan esaimen last minit yang lecturer bagi. Kalau tengok rupa zombi macam mana, macam tu keadaan aku. Makan takde selera, nak tidur tak boleh sebab asyik ingat exam. I think in this 3 days aku tidur tak sampai 10 jam, for total 3 hari! Habis 3 paper rasa macam dah habis exam terus, padahal ada 2 exam, 2 esaimen and 1 presentation lagi. Mohon tasha sedar diri semula -,-





Habis cerita pasal exam, nak cerita pasal my happy life pula. *terus excited* I'm really enjoy my life now. Dikelilingi insan-insan yang sangat baik, abang and kakak senior kolej yang sangat sporting and member-member yang gila-gila. And I'm travel a lot!! Tu kita sambung story lain ye. Too many stories to share tapi malas nak buat karangan. :)



xoxo publish! :p


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...