Followers

running man korean variety show~~

hari ni kelas pukul 3 lecturer tak datang. tengah bosan2 menunggu + pening kepala sebab keadaan dalam lecture hall tu dah macam kat pasar. aku bukak laptop n kawan aku suggest aku bukak cite running man yang aku baru copy dari harddisc dia.


1st impression aku bila dengar tajuk cite tu aku rasa mesti tak best. aku ingatkan cite macam spy2 tu. tapi ramai kawan2 aku excited sangat bila cakap pasal running man ni. macam best sangat je, tapi tajuk tak best. haha.


tapi bila dah tengok cite ni memang kelakar. kami dalam kelas tu dah macam tengok wayang je. running man ni adalah variety show korea. dia macam game la, ada group n akan ada pemenang. cite ni ada unsur2 lawak dan exciting. aku tengok pon sampai rasa nak pecah perut gelak.


tapi cite ni ada banyak episod, kalau tengok sehari memang takkan habis. sebab tu aku malas nak tengok cite2 macam ni sebab nanti konfem keje banyak tak siap sebab lagha melayan cite ni sampai habis. aku tengok orang luar suka buat cite2 berbentuk game yang happening macam ni tapi kat malaysia ni jarang ada.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...